Tomatoworld en HortiLeads organiseren workshop ‘Content en SEO’

hortileads, horticulture, tuinbouw, glastuinbouw, diensten, marketing, tuinbouwmarketing, publishing, online, mobiel, mobile, social media, content, seo, e-mail

Wil je meer aandacht voor je e-letters, wil je dat mensen langer op je website blijven of wil je meer effect van je Social Media? Alles staat of valt bij goede content; berichten, video’s, foto’s, infographics, enzovoorts. Tomatoworld organiseert samen met HortiLeads een workshop waarin de specialisten van HortiLeads dieper ingaan op de productie van content, het verspreiden van content en het vindbaar maken. Daarbij zullen de deelnemers ook zelf uitgebreid aan het werk worden gezet om te oefenen met de theoretische bagage die ze meekrijgen.


Op 20 april start om 15.30 uur een gratis introductiebijeenkomst waarin we het doel en de inhoud van de workshop uiteenzetten. Tijdens deze introductie zullen we duidelijk maken wat de deelnemers kunnen verwachten, maar ook wat wij van de deelnemers verwachten als zij besluiten om aan de workshop deel te nemen. Voor meer informatie en aanmelding klik hier.

Op 11 mei (15.30 tot 19.30 uur) start de workshop met een uiteenzetting van de verschillende soorten online content. Vervolgens bekijken we waarom content belangrijk is en wat nu succesvolle content is. Een deel van de workshop staat in het teken van het zelf aan de slag gaan om online content te maken. Meer informatie en aanmelding klik hier.

Op 18 mei (15.30 tot 19.30 uur) staat de workshop in het teken van het vindbaar maken van alle content. Hoe zorg je dat je content die je op online media plaatst ook wordt gevonden. Naast tips en trucs ga je zelf aan de slag met zoekmachine optimalisatie. Meer informatie en aanmelding klik hier.

De introductiebijeenkomst is gratis. De kosten voor deelname aan de beide workshopsessies op 11 en 18 mei bedragen € 125,– (excl btw) per sessie (voor partners Tomatoworld € 112,50).

Tags:
, , ,